Güzelbahçe’de suya güçlü takviye
İZSU Genel Müdürlüğü, Güzelbahçe ve Yelki’de yaz aylarında yaşanan su basıncı ve debi sorunlarını çözmek için 3 kilometrelik iletim hattı inşa ediyor. Yaklaşık 15 milyon liralık yatırımla hayata geçirilen proje sayesinde bölgeye kesintisiz ve daha güçlü içme suyu sağlanacak.İzmir Büyükşehir...
Haberi Oku